Al sinds 1999 inspireren we onze klanten met creatief en strategisch onderbouwde communicatie. Dit jaar bestaat WELL 20 jaar en dat is de verdienste van onze klanten, leveranciers, collega’s, ambassadeurs, familie,… !
Daarom een WELLbedankt aan iedereen die meebouwde aan dit mooie verhaal.
20 jaar WELL, 20 jaar dankbaarheid!
Throwback cases #tbc
Ook al kunnen we best wel een poosje vertellen over de leuke cases die we in de afgelopen 20 jaar hebben verzorgd, WE’LL keep it fun! Geniet dus van enkele throwback cases die we van onder het stof haalden!Meer cases worden binnenkort toegevoegd!
Werken bij IKEA is bouwen aan een droom
2008Een fantastische ervaring! Zo kijken we vandaag de dag nog steeds terug op de opening van IKEA Gent. Samen met Vandekerckhove&Devos en Fil Rouge werkte WELL mee aan deze launch. Vandekerckhove&Devos bedacht alle strategie, visual storyteling en alle offline communicatie, WELL vertaalde dit naar alle online communicatie en Fil Rouge ondersteunde de recrutering van nieuwe IKEA-collega’s.
Werkelijk niets werd aan het toeval over gelaten! De opening van IKEA Gent zou een succes worden.
De website werd een easy to use tool waarin surfers ondergedompeld werden in de IKEA filosofie. Aan de hand van een draaiboek werd de website aangepast naargelang de opening naderde. Wat begon als een teaser groeide uit tot een full blown website met héél wat praktische info én online beleving voor alle IKEA lovers.
De opening van het grootste IKEA warenhuis in België was dus zeker groot nieuws. Ook de sluiting van IKEA Ternat. Om de collega’s daar zoveel mogelijk te ondersteunen werd een doordachte HR-campagne opgestart. Meteen werden ook alle registers open getrokken om nieuwe mensen aan te trekken voor de nieuwe vestiging. Werken bij IKEA is bouwen aan een droom. Deze Employer Branding werd doordacht aangepakt en was een groot succes!
Yep, WELL is en blijft een echte IKEA lover!