Al sinds 1999 inspireren we onze klanten met creatief en strategisch onderbouwde communicatie. Dit jaar bestaat WELL 20 jaar en dat is de verdienste van onze klanten, leveranciers, collega’s, ambassadeurs, familie,… !

Daarom een WELLbedankt aan iedereen die meebouwde aan dit mooie verhaal.

20 jaar WELL, 20 jaar dankbaarheid!

Hoe kan WELL jouw bedrijf helpen? Contacteer ons

Meer cases worden binnenkort toegevoegd!

Hou onze sociale media in de gaten.

Werken bij Heinz

2004

Ook bij Heinz was het niet altijd even makkelijk om voldoende sollicitanten aan te trekken… zelfs in 2004. Daarom hielpen we Heinz met slimme communicatietools én een aantrekkelijke visual met de nodige stopkracht. Want zeg nu zelf, 'the very essence’ van Heinz is een tomaat, niet? Dus trommelden we ons model van dienst Fré op en zorgden zo voor een aantrekkelijk en laagdrempelig beeld.Een beeld die zowel arbeiders als bedienden (yep, toen bestonden deze nog) aantrok.

Daarbij kozen we onze communicatiekanalen heel gericht & lokaal om zo meteen de juiste doelgroep te benaderen.We just looooooove Heinz

Benieuwd wat Employer Branding kan betekenen voor jou? Contacteer ons