Al sinds 1999 inspireren we onze klanten met creatief en strategisch onderbouwde communicatie. Dit jaar bestaat WELL 20 jaar en dat is de verdienste van onze klanten, leveranciers, collega’s, ambassadeurs, familie,… !

Daarom een WELLbedankt aan iedereen die meebouwde aan dit mooie verhaal.

20 jaar WELL, 20 jaar dankbaarheid!

Hoe kan WELL jouw bedrijf helpen? Contacteer ons

Meer cases worden binnenkort toegevoegd!

Hou onze sociale media in de gaten.

Cécémel Hot

2007
Cécémel Hot

Cécémel sprong mee op de kar van het succes van de Senseo® padmachine en ontwikkelde een cup waardoor de enige echte warme Cécémel binnen handbereik bleef.

Een fantastisch idee en product, maar hoe zet je dit nu in de markt? Hoe zorg je ervoor dat je nieuwe product de juiste aandacht krijgt? 
Allereerst ontwikkelden we een mail met daarin een countdown naar de launch van Cécémel Hot. Vanuit deze gerichte HTML-mailing werden mogelijke kopers doorverwezen naar de website waarin zowel beleving aanwezig was, héél wat informatie over de werking maar ook een webshop. Uiteraard werd dit ook ondersteund door een tradtioneel ‘above the line’ campagne met TV-spots en inlassingen.

Om Cécémel Hot extra te ondersteunen werden gezellige events georganiseerd op strategische plaatsen. Op deze manier werd Cécémel Hot niet enkel geïntroduceerd aan het brede publiek, het ook kon het meteen geproefd worden. Een ‘heerlijke’ schot in de roos.

Wil jij ook jouw product in de kijker zetten? Contacteer ons
Cécémel Hot Countdown
Cécémel Hot Site

WELL stond in voor het ganse online gedeelte van HTML-mail tot en met webshop. We gebruikten toen gloednieuwe programmeertaal om meer beweging te brengen en dus beleving, wat resulteerde een verrassende en fijne surfervaring en Customer Experience. Het resultaat: een zéér geslaagde lancering waardoor WELL nog steeds hot is van Cécémel. Wij blijven ook fan van het eerste uur!

Cécémel Site
Cécémel Hot Mok